SHENA GOTT FOLK

Ah då var det la dags för mig att skaffa blogg och bete mig som en idiot framför en kamera..?
Nej inget sånt. Jag kommer använda min blogg till att presentera nya låtar, berätta om jag köpt något som är helt jävla ointressant för er men som jag kan ha glädje av
;)

Min lilla studio kommer jag snart igång med fast jag har fortfarande problem med att bestämma mig vilket program jag ska ha. "Cubase", "Mixcraft" ? Snälla hjälp mig! :O

Nu struntar vi i det! Jag är en glad pöjk från den lilla förortsförortsförortsorten Åsa.
Mina intressen är att skejta, rappa, festa och vara med min kära flickvän! :)
Jag behöver nog inte rota i min hjärna efter mer fakta om mig eftersom att alla som kommer besöka denna bloggen, KÄNNER mig nog redan i reality. Och ni som inte gör det, vafan gör ni här? :P



Nej nu orkar jag faktiskt inte hålla på med bloggen, jag är ju inte beroende(än!). Ha de göttans!

CHA CHA

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR