Prov imorgon!

I morgon har jag ett prov i serie -och parallelkoppling och jag har inte kunnat plugga något alls tiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.
Oj, tangentbordet fastnade. Ah ni vet väl hur det är, i alla fall några av er, för så blir det ju nästan för alla unga tjejer i 14 års åldern.
Men i alla fall, så nu kommer jag tieeeeeeeeeeep faila på provet... (ska jag skylla på tangentbordet igen?)
Om någon utbildar sig till elektriker och säger "öööhhhh det är aslätt, de gjorde jag förlängesen. enklaste provet ever" så kan ni söta spralliga ungdomar hålla KÄFTEN :D För jag har inte så lätt för det. (det jag skrev var menat till käre Anknäppen Hjelte eller Makaroni Chorizo)

Detta inlägget skulle ju inte alls handla om EL. Jag skulle ju bara reklamera en jag håller kärt. Min lilla prins, Marcus.

www.makkeboi.blogg.se <- Min favoritblogg! :D


Och som andra bloggare brukar berätta..
Jag har sletna jeans på mig med en vit t-shirt och ful frisyr. Min andedräkt luktar en aning snus men ändå vattnigt och jag tycker om honugn.
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR