Festen




SVENSKA?




ALEX FULL SOM ETT ÄGG REDAN PÅ PENDELN!





Det var en kväll att minnas, som jag tyvärr inte gör ändå.
Jag åkte in till stan och mötte Löfqvist(bilden), Alex, Robin & Hjelte.
Alex var redan full när jag träffade dem.
Vi åkte pendeln till Kungsbacka och drog bussen direkt till Åsa och träffade min flickvän på bussen.
Knäckte upp första ölen, så hoppade vi av vid Åsaskolan och jag skulle skejta och slutade ganska kvickt med att jag slog upp ett pyttelitet sår i fingret så jag började blöda och jag hade en VIT JÄVLA TRÖJA på mig så jag var tvungen att vara skitförsiktig. Vi stack till pizzan, jag fick plåster, Hjelte fick klamm, och pizza. Vi drog sedan till stranden och softade lite, sen vidare in till Kroni.
Jag ringde dit 3 tjejer, men det slutade med att 11 tjejer kom och MASSOR som inte var inbjudna.
Såg dagen efter att jag hade filmat också, liten trevlig hälsning till Tarek och Dosky i slutet HAHAHA!
Orkar inte berätta ännu mer om vad som hände, fråga dem andra!XD
Tack för en go kväll göbbar!

Ha de peeejjss!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR